™¶«§»ـ_ـ«§»¶b7baak.hooxs.com¶«§»ـ_ـ«§»¶™

~*¤ô§ô¤*~b7baak~*¤ô§ô¤*~
 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 هل الحب يتأثر بالبعد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
RoRa
عضو سوبر
عضو سوبر


العقرب عدد المساهمات : 393
تاريخ التسجيل : 23/06/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: هل الحب يتأثر بالبعد   السبت يوليو 04, 2009 3:11 am

هل الحب بيتأثّر بالبعد...؟

بصو الموضوع دة شاغل دماغى وعايزة اعرف رايكو فية




يعني دلوقتي لو اتنين بيحبوا بعض فعلا، وحصلت ظروف وبعدوا عن بعض لأي سبب ولأي مدة طالت ولا قلّت ممكن حبهم يخلص

وينتهي ويطبقوا هم الاتنين أو حتى واحد فيهم المثل اللي بيقول:

( البعيد عن العين بعيد عن القلب.... )

ولا مش ممكن الحب يتأثر بأي بُعد بين الاتنين، وبيفضل دايما عايش جواهم حتى لو ماكانش فيه بينهم أي اتصال من أي نوع...؟؟

هينقطع الحب هوة كمان بينهم ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اختلفت الاراء في هذا الموضوع فاحب اسمعها منكم

بس بكل صراحه

لان موضوع زي ده مهم جدا

لان في ناس كتير بتهمل حاجه زي كده

ويقولو البعد بيزيد الشوق ويزيد الحب

مش بيقلله

ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Admin
مدير عام
مدير عام


ذكر الثور عدد المساهمات : 468
تاريخ التسجيل : 26/05/2009
العمر : 25
الموقع : my loveb4evor
العمل العمل : طالب
المزاج المزاج : عادى

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب يتأثر بالبعد   الإثنين يوليو 06, 2009 9:28 pm

بصى لو حب بجد

مهما بعدوا عن بعض لاى سبب ومهما طالت المدة
لو حبهم لبعض بجد يبقى عمر مالحب هيتاثر بالعكس دة هيزيد اكتر

بس شكرا جداا على مجهودك الرائع دة وشكرا على الموضوع

_________________
حبيبى اللى انت بتعملوا فيا اكتر من السحر شوية دة خيال دة ولا حقيقة دة كتير ياحبيبى عليااااااااااا





kemo@love

b7baak.hooxs.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://b7baak.hooxs.com
RoRa
عضو سوبر
عضو سوبر


العقرب عدد المساهمات : 393
تاريخ التسجيل : 23/06/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب يتأثر بالبعد   الإثنين يوليو 06, 2009 9:36 pm

شكرا على ردك يا كريم
انا برضه بقول لو بجد مش هينسوا بعض ابدا

_________________
مهيسه علطول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الحب والرومانسية
عضو فضى
عضو فضى


انثى العذراء عدد المساهمات : 519
تاريخ التسجيل : 26/05/2009
العمر : 24
الموقع : k my love
العمل العمل : تجديد الموقع
المزاج المزاج : فروتى

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب يتأثر بالبعد   الخميس يوليو 09, 2009 5:54 pm

بصى يا رورا الحب الحقيقى عمره ما يتنسى ابدا

وعمره ما يتأثر بأى بعد بين الطرفين

بس يا ستــــــــى


ميرسى جدا على الموضوع يا رورا

_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
RoRa
عضو سوبر
عضو سوبر


العقرب عدد المساهمات : 393
تاريخ التسجيل : 23/06/2009
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: هل الحب يتأثر بالبعد   الجمعة يوليو 10, 2009 11:47 pm

ميرسى يا توته على ردك

_________________
مهيسه علطول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
هل الحب يتأثر بالبعد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
™¶«§»ـ_ـ«§»¶b7baak.hooxs.com¶«§»ـ_ـ«§»¶™ :: القسم العام :: حوارات ونقاشات جادة-
انتقل الى: